Arbeta hos oss

Vill du vara med och utveckla Community Sverige AB?

Vi är alltid intresserade av kompetent personal som kan vara med och bidra till vår fortsatta utveckling.
Just för tillfället söker vi nedan tjänster, men du är alltid välkommen att skicka in en spontan ansökan.

Skicka din ansökan till jobb@communitysverige.se eller ansök om någon av tjänsterna nedan.

Sales Representative

 


 

Som SR vill vi att du hjälper oss att skapa nya relationer och hitta nya kunder. Rollen är en deltidstjänst och dina arbetsuppgifter anpassas efter dina förmågor. Tjänsten kan med fördel kombineras med annan sysselsättning som studier eller idrottsutövande.

 

Anpassningsbar tjänst efter förmåga och förutsättningar, exempelvis:

  • Nykundsbearbetning
  • Marknadsaktiviteter
  • Mötesbokning
  • Pre-salesmöten

Customer Success Manager


 

Som CSM vill vi att du ansvarar för vår affärsutveckling och marknadsföring för att hitta nya kunder. I rollen kommer du även att vårda befintliga kunder och driva utvecklingsprojekt.

 

Affärsutveckling och nykundsbearbetning

  • Digital marknadsföring
  • Marknadsaktiviteter
  • Webinars
  • Pre-saleskampanjer

Kundvård

  • Ansvar för bas-kunder
  • Säljkoordinator
  • Informationsflöde

Projektledning

Leveransledning, utbildning och uppföljning

Account / Key Account Manager


 

Som AM/KAM vill vi att du ska hitta nya kunder och bygga en kundstock som du har budgetansvar för. Kunderna förvaltar och utvecklar du över tid med stöd från övriga organisationen.

 

Nykundsbearbetning

  • Marknadsaktiviteter
  • Mötesbokning
  • Presalesmöten

Kundvård

  • Kundansvar för standard/premium kunder
  • Kundutveckling, omförhandling och uppföljning

Projektledning

  • Ekonomiska förutsättningar, leveransledning och utbildning

Glöm inte att skriva i din ansökan vilken tjänst du söker för!