Jobba med oss

Värdeskapande kommunikation

Vill du jobba med oss?

Order och ekonomiassistent

Vi på Community Sverige vill nu utöka vårt team med en order- och ekonomiassistent på del- eller halvtid med tillträde Augusti 2021.

Som order – och ekonomiassistent sköter du orderhantering, inköp, service, fakturering och enklare bokföringsarbete. Du arbetar i webbaserade system där du hanterar beställningar, leveranser och fakturering av produkter och tjänster till våra kunder. Du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och ha kontakt med både kunder och leverantörer.

På Community arbetar vi som ett team och därför lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som är social, engagerad och trivs att arbeta ihop med andra. Arbetet kräver datorvana med erfarenhet av Officepaketet och god förmåga att använda svenska språket i både tal och skrift.

Vi sitter i ljusa lokaler med öppet kontorslandskap och vårt kontor är beläget intill Tyresö Centrum.

Vid frågor om tjänsten kontakta Jacob Johanson på telefon 08-684 330 03


Välkommen med din ansökan via mail till info@communitysverige.se